onsdag 6 april 2011

Hemma fortfarande


Milton är fortfarande sjuk, så jag är hemma. Kände mig inte alls bra då jag vaknade i morse och så hade jag nästan 38 graders feber. Inte så konstigt kanske då Milton har legat i vår säng nu två nätter och hostat o snorat... men det ska gå över snabbt!!!

Igår sydde jag en lite tokig höftväska , obs! inte magväska :-) Jag ska ha den ibland på skolan och ha nycklar och mobil i den. Ibland har jag leggings och långa tröjor och då har jag inga fickor, så det här blir kanske en lösning. Förra veckan hade jag mobilen i bh:n , efter tips från min kollega , men för en småbystad tjej som mig så såg det rätt så kostigt ut, haha.
Man kan ju ha höftväskan under tröjan oxå , om man har en lös tröja...

1 kommentar:

  1. Så trevligt !! super att jag hitta detta jag kopierade inte det rent av med det blev en liknande variant ... det är kanon när man behöver extra fickor

    tack ! ha en bra dag / cina

    SvaraRadera